Garancijski pogoji
Porok je Das Company družba z omejeno odgovornostjo s sedežem v Trzebinia, ul. Przemysłowa 10, 32- 540 Trzebinia, vpisano v državni sodni register pri okrožnem sodišču Kraków-Śródmieście v Krakovu, 11. gospodarski oddelek državnega sodnega registra pod številko: 0000451571, NIP: 6772373649, REGON: 122795114, osnovni kapital: 4.295.000,00 PLN (njen v nadaljevanju navedeno kot: " Prodajalec” ).
S prodajalcem lahko stopite v stik prek:
po klasični pošti na naslov: Das Company Sp. z o. o., ul. Przemysłowa 10, 32-540 Trzebinia;
elektronska pošta (e-pošta) na: biuro@dascompany.com;
telefonska številka: +48 32 50 65 880;
kontaktni obrazec, ki je na voljo na spletnem mestu trgovine;
.klepet je na voljo na spletnem mestu trgovine.
Stranka mora prijaviti napake v okviru garancije s posebnim obrazcem, ki je na voljo na spletnem mestu https://complaints.dascompany.com/
Prodajalec zagotavlja strankam garancijo za vse blago, ki ga prodaja za obdobje 12 mesecevod datuma dostave blaga stranki in za obdobje 10 let za razpoložljivost elementov in rezervnih delov za blago. Garancija velja samo na Poljskem.
Pogoj, da prodajalec odpravi neskladnost blaga s pogodbo ali blago z napako zamenja z novim, v skladu z določili čl. teh garancijskih pogojev je, da ima kupec potrditev nakupa blaga
Za uveljavljanje pravic v zvezi z garancijo mora kupec blago predati transportnemu ali kurirskemu podjetju, ki ga določi prodajalec, ki bo prevzelo pokvarjeno blago. Blago od Kupca in ga dostavi na sedež Prodajalca na stroške Prodajalca. Odjemalec bi moral:
Če zgornjih zahtev ne boste izpolnjevali, garancijski zahtevek ne bo sprejet.
Prodajalec je dolžan priznati garancijski zahtevek v 14 dneh od dneva, ko je kupec dostavil blago z napako in v istem roku obvestiti Stranka o sprejemu ali zavrnitvi garancijskega zahtevka v obliki pisne ali elektronske pošte.
V primeru ugoditve garancijskemu zahtevku bo prodajalec v roku iz prejšnje točke obvestil kupca o predvidenih ukrepih za odpravo napak na blaga in navedite datum, do katerega je garancijsko popravilo zaključeno.
Če garancijski zahtevek ni sprejet, bo prodajalec obvestil kupca o razlogu za zavrnitev garancijskega zahtevka in vrnil blago z napako kupcu.
Če se napaka blaga nanaša na odsotnost komponente blaga, ki bi morala biti vključena v skladu z naročilom stranke, ni treba dostaviti okvarjenega blaga. Blago iz točke. 6 teh določil in pogojev, in prodajalec:
Če napake ne bo mogoče odpraviti, bo prodajalec okvarjeno blago zamenjal z brezhibnim v zgoraj navedenih rokih.
Ta garancija velja samo za napake, ki so posledica razlogov, povezanih s prodanim blagom, in ne pokriva škode na blagu, ki nastane po prodaji iz drugih razlogov, zlasti ne velja, če so bile napake blaga posledica:
Elementi oblazinjenja se lahko razlikujejo po barvi in imajo mikroluknje, ki ne vplivajo na funkcionalnost šotora, to ni okvara in zato ni predmet zamenjave v okviru garancije.
Garancija ne zajema obrabe potrošnega materiala, kot so gumice in vijaki.
Če so konstrukcijske spremembe ali popravila opravljena zunaj prodajalčevega servisnega centra, bo ugotovitev takega popravila povzročila izgubo garancije.
Če je stranka potrošnik, uveljavljanje pravic, ki izhajajo iz te garancije, ne izključuje, omejuje ali začasno prekine pravic, do katerih je upravičena od in na račun Prodajalec pod garancijo za blago z napako. Ta garancija ne vpliva na ta pravna sredstva. Za kupce podjetnike so v skladu s Pravili trgovine prodajalca zakonske pravice iz naslova garancije za napake na blagu izključene.
Prodajalec ne odgovarja podjetnikom za škodo, ki je posledica nezmožnosti uporabe blaga v popravilu, zlasti stranka, ki je podjetnik, nima pravice zahtevati od prodajalca v okviru garancijskih zahtevkov za izgubljeni dobiček.
Prodajalec se lahko izogne roku popravila, če pride do motenj v poslovanju njegovega podjetja, ki so posledica nepredvidenih okoliščin, na katere podjetje nima vpliva - okoliščine višje sile, npr. stavke, predpisi, dejanja, omejitve ali neukrepanja vlade, potresi, poplave, epidemije in drugi dogodki elementarnih naravnih sil, ki jih prodajalec ne more premagati in ki poleg tega predvideni in ne bi mogli predvideti ter ki so zunaj prodajalca in njegovih dejavnosti.
Če je prodajalec pri opravljanju svojih dolžnosti kupcu namesto blaga z napako dostavil blago brez napak ali opravil znatna popravila zajetega blaga po garanciji teče garancijski rok od trenutka dobave blaga brez napak ali vračila popravljenega blaga. Če je prodajalec zamenjal samo del blaga, zgoraj omenjeno obdobje ustrezno ponovno velja za zamenjani del.
Garancijski rok se samodejno podaljša za obdobje poročanja in popravila blaga s strani prodajalca. Datum in popravilo potrdi lastnik blaga v poročilu po popravilu.
Uporaba garancijskih storitev po datumu izteka garancije ni mogoča brezplačno, popravila so možna samo proti plačilu. Če določena napaka na blagu ni zajeta v tej garanciji, lahko prodajalec posebej oceni popravilo takšne napake.
Blago mora stranka pred popravilom očistiti.
Garancijsko popravilo ne velja za dejavnosti, opisane v pogojih uporabe in navodilih, priloženih blagu, ki jih je stranka dolžna opraviti sama in pri lastni stroški, kot del vzdrževanja
V zadevah, ki niso zajete v pogojih te garancijske kartice, veljajo ustrezne določbe civilnega zakonika.
Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe določil te garancije, vendar morebitne spremembe garancije ne bodo veljale za nazaj.
Veljavne podrobnosti o skladnosti, povezane s tem izdelkom
Ime proizvajalca:
DAS COMPANY sp. z o.o.
Država:
Poljska
Naslov:
Przemysłowa 10, 32-540 Trzebinia
E-pošta:
info@dascompany.si
Odgovorna oseba je gospodarski subjekt s sedežem v EU, ki je odgovoren za določene obveznosti skladnosti izdelkov.
Lucyna Natkaniec:
Przemysłowa 10
32-540 Trzebinia
lucyna.natkaniec@dascompany.com