Das Company - Namioty imprezowe, magazynowe
Pomoč pri nakupu
info@dascompany.si
Kontakt Najljubša

Garancijski pogoji

Garancijski pogoji

  1. Porok je Das Company družba z omejeno odgovornostjo s sedežem v Trzebinia, ul. Przemysłowa 10, 32- 540 Trzebinia, vpisano v državni sodni register pri okrožnem sodišču Kraków-Śródmieście v Krakovu, 11. gospodarski oddelek državnega sodnega registra pod številko: 0000451571, NIP: 6772373649, REGON: 122795114, osnovni kapital: 4.295.000,00 PLN (njen v nadaljevanju navedeno kot: " Prodajalec).

  2. S prodajalcem lahko stopite v stik prek:

    1. po klasični pošti na naslov: Das Company Sp. z o. o., ul. Przemysłowa 10, 32-540 Trzebinia; 

    2. elektronska pošta (e-pošta) na: biuro@dascompany.com;

    3. telefonska številka: +48 32 50 65 880;

    4. kontaktni obrazec, ki je na voljo na spletnem mestu trgovine;

    5. .klepet je na voljo na spletnem mestu trgovine.

  3. Stranka mora prijaviti napake v okviru garancije s posebnim obrazcem, ki je na voljo na spletnem mestu https://complaints.dascompany.com/

  4. Prodajalec zagotavlja strankam garancijo za vse blago, ki ga prodaja za obdobje 12 mesecevod datuma dostave blaga stranki in za obdobje 10 let za razpoložljivost elementov in rezervnih delov za blago. Garancija velja samo na Poljskem. 

  5. Pogoj, da prodajalec odpravi neskladnost blaga s pogodbo ali blago z napako zamenja z novim, v skladu z določili čl. teh garancijskih pogojev je, da ima kupec potrditev nakupa blaga

  6. Za uveljavljanje pravic v zvezi z garancijo mora kupec blago predati transportnemu ali kurirskemu podjetju, ki ga določi prodajalec, ki bo prevzelo pokvarjeno blago. Blago od Kupca in ga dostavi na sedež Prodajalca na stroške Prodajalca. Odjemalec bi moral: 

  • prenesenemu blagu priloži potrdilo o nakupu, navedeno v prejšnji točki,
  •  preneseno blago položite v originalno embalažo skupaj z vsemi elementi in dodatki, ki so priloženi blagu, ter natisnjeno vsebino garancijske vloge, poslane prodajalcu, na način, določen v točki. 3.  

Če zgornjih zahtev ne boste izpolnjevali, garancijski zahtevek ne bo sprejet.

  1. Prodajalec je dolžan priznati garancijski zahtevek v 14 dneh od dneva, ko je kupec dostavil blago z napako in v istem roku obvestiti Stranka o sprejemu ali zavrnitvi garancijskega zahtevka v obliki pisne ali elektronske pošte. 

  2. V primeru ugoditve garancijskemu zahtevku bo prodajalec v roku iz prejšnje točke obvestil kupca o predvidenih ukrepih za odpravo napak na blaga in navedite datum, do katerega je garancijsko popravilo zaključeno. 

  3. Če garancijski zahtevek ni sprejet, bo prodajalec obvestil kupca o razlogu za zavrnitev garancijskega zahtevka in vrnil blago z napako kupcu.

  4. Če se napaka blaga nanaša na odsotnost komponente blaga, ki bi morala biti vključena v skladu z naročilom stranke, ni treba dostaviti okvarjenega blaga. Blago iz točke. 6 teh določil in pogojev, in prodajalec:

  •  če stranka ne dostavi blaga, bo manjkajoče elemente blaga dostavila na lastne stroške stranke v 30 dneh od datuma prejema sprejetega garancijskega zahtevka,
  •  če bo kupec blago dostavil v poslovalnico prodajalca na način, kot je predvideno v 6. točki, bo manjkajoči element v blagu vgradil in zmontiral samo ob izrecnem roku. zahteva stranke, vključena v garancijski vlogi
  1. Če je napaka blaga v tem, da blago nima lastnosti, ki jih prodajalec jamči, ali če je blago ali njegov element poškodovan, bo prodajalec navedene napake odstranil takoj. na svoje stroške in v lastni režiji v roku 30 dni od dneva prejema sprejetega garancijskega zahtevka. Prodajalec ima pravico podaljšati ta rok do največ 60 dni od dneva prejema sprejetega garancijskega zahtevka, zlasti kadar je za popravilo potreben uvoz rezervnih delov iz tujine ali ti niso na voljo. O podaljšanju roka za odpravo napak bo prodajalec kupca obvestil pisno ali po elektronski pošti. Po odpravi napak bo prodajalec sam in na svoje stroške dostavil blago kupcu. Popravljeni ali zamenjani deli blaga brez okvar postanejo last prodajalca.
  2. Če napake ne bo mogoče odpraviti, bo prodajalec okvarjeno blago zamenjal z brezhibnim v zgoraj navedenih rokih.

  3. Ta garancija velja samo za napake, ki so posledica razlogov, povezanih s prodanim blagom, in ne pokriva škode na blagu, ki nastane po prodaji iz drugih razlogov, zlasti ne velja, če so bile napake blaga posledica:

  •  krivdno ravnanje kupca, zlasti če je blago uporabljal v nasprotju s pogoji uporabe, ki jih je navedel prodajalec v spletni trgovini, ali ravnal v nasprotju z navodili, priloženimi blago, npr. skladiščenje, vzdrževanje in kakršne koli spremembe in spremembe dizajna, ki jih naredi stranka,
  •  če so posledica običajne obrabe blaga ali nepravilnega skladiščenja/transporta s strani stranke,
  • modifikacije, popravila, spremembe ali spremembe lastnosti blaga s strani stranke,
  •  običajna obraba in poškodbe, ki imajo nepomemben vpliv na vrednost ali zmogljivost blaga,
  • običajna uporaba (npr. rjavenje mrež ponjave pod vplivom vode ali umazanija ponjave)
  1.  Elementi oblazinjenja se lahko razlikujejo po barvi in ​​imajo mikroluknje, ki ne vplivajo na funkcionalnost šotora, to ni okvara in zato ni predmet zamenjave v okviru garancije.

  2. Garancija ne zajema obrabe potrošnega materiala, kot so gumice in vijaki.

  3. Če so konstrukcijske spremembe ali popravila opravljena zunaj prodajalčevega servisnega centra, bo ugotovitev takega popravila povzročila izgubo garancije.

  4. Če je stranka potrošnik, uveljavljanje pravic, ki izhajajo iz te garancije, ne izključuje, omejuje ali začasno prekine pravic, do katerih je upravičena od in na račun Prodajalec pod garancijo za blago z napako. Ta garancija ne vpliva na ta pravna sredstva. Za kupce podjetnike so v skladu s Pravili trgovine prodajalca zakonske pravice iz naslova garancije za napake na blagu izključene.

  5. Prodajalec ne odgovarja podjetnikom za škodo, ki je posledica nezmožnosti uporabe blaga v popravilu, zlasti stranka, ki je podjetnik, nima pravice zahtevati od prodajalca v okviru garancijskih zahtevkov za izgubljeni dobiček.

  6. Prodajalec se lahko izogne ​​roku popravila, če pride do motenj v poslovanju njegovega podjetja, ki so posledica nepredvidenih okoliščin, na katere podjetje nima vpliva - okoliščine višje sile, npr. stavke, predpisi, dejanja, omejitve ali neukrepanja vlade, potresi, poplave, epidemije in drugi dogodki elementarnih naravnih sil, ki jih prodajalec ne more premagati in ki poleg tega predvideni in ne bi mogli predvideti ter ki so zunaj prodajalca in njegovih dejavnosti.

  7. Če je prodajalec pri opravljanju svojih dolžnosti kupcu namesto blaga z napako dostavil blago brez napak ali opravil znatna popravila zajetega blaga po garanciji teče garancijski rok od trenutka dobave blaga brez napak ali vračila popravljenega blaga. Če je prodajalec zamenjal samo del blaga, zgoraj omenjeno obdobje ustrezno ponovno velja za zamenjani del.

  8. Garancijski rok se samodejno podaljša za obdobje poročanja in popravila blaga s strani prodajalca. Datum in popravilo potrdi lastnik blaga v poročilu po popravilu.

  9. Uporaba garancijskih storitev po datumu izteka garancije ni mogoča brezplačno, popravila so možna samo proti plačilu. Če določena napaka na blagu ni zajeta v tej garanciji, lahko prodajalec posebej oceni popravilo takšne napake.

  10. Blago mora stranka pred popravilom očistiti.

  11. Garancijsko popravilo ne velja za dejavnosti, opisane v pogojih uporabe in navodilih, priloženih blagu, ki jih je stranka dolžna opraviti sama in pri lastni stroški, kot del vzdrževanja

  12. V zadevah, ki niso zajete v pogojih te garancijske kartice, veljajo ustrezne določbe civilnega zakonika.

  13. Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe določil te garancije, vendar morebitne spremembe garancije ne bodo veljale za nazaj.