PREDPISI SPLETNE TRGOVINE
DAS COMPANY
Ta pravilnik opredeljuje splošna pravila za sklepanje in izvajanje prodajnih pogodb na daljavo med kupci in prodajalcem preko spletne trgovine www.dascompany.com (v nadaljevanju »trgovina« ali » Spletna trgovina" ") in elektronsko zagotavljanje storitev v tej trgovini.
SPLOŠNE DOLOČBE
KONTAKTIRAJTE PRODAJALCA
Stik s prodajalcem je možen preko:
po klasični pošti na: Das Company Sp. z o. o., ul. Przemysłowa 10, 32-540 Trzebinia;
elektronska pošta (e-pošta) na: biuro@dascompany.com;
telefonska številka: +48 32 50 65 880;
kontaktni obrazec, ki je na voljo na spletnem mestu trgovine;
klepet je na voljo na spletnem mestu trgovine.
DEFINICIJE
Izrazi, zapisani v Pravilniku z veliko začetnico, pomenijo:
Delovni dnevi – dnevi od ponedeljka do petka, razen praznikov;
Naročnik – popolnoma poslovno sposobna fizična oseba; pravna oseba ali organizacijska enota, ki ni pravna oseba, ki ji posebni predpisi priznavajo pravno sposobnost, ki sklene prodajno pogodbo znotraj trgovine ali uporablja storitve, ki so v njej opravljene – vključno s seznanjanjem z vsebino, ki je v njej predstavljena.
Civilni zakonik – Zakon z dne 23. aprila 1964, Civilni zakonik (Journal of Laws 1964, št. 16, točka 93, s spremembami);
Uporabniški račun/račun – Storitev, ki se stranki zagotovi elektronsko in sestoji iz odobritve dostopa določene stranke do ločenega prostora v spletni trgovini, prek katerega lahko stranka izvaja določene dejavnosti znotraj trgovina, vključno z oddajo naročil in sledenjem njihovega statusa v skladu s predpisi;
Potrošnik – Stranka, ki je potrošnik v smislu čl. 22[1] Civilnega zakonika ali podjetnik, ki uveljavlja pravice potrošnika. Če ni izrecno navedeno drugače, določbe predpisov, ki se nanašajo na potrošnike, vključujejo tudi podjetnika, ki uveljavlja pravice potrošnika (kot je opredeljeno spodaj);
Ustvarjalec blaga – Storitev, ki se stranki zagotovi elektronsko in sestoji iz zagotavljanja orodja, s katerim lahko stranka samostojno ustvari blago s predstavljenimi dimenzijami, materiali in drugimi zanimivimi elementi. pri ustvarjalcu, za ustvarjanje končnega blaga, ki je lahko predmet naročila,
Glasilo – storitev, ki jo izvaja prodajalec v elektronski obliki, pod pogoji, določenimi v Pravilniku;
Politika zasebnosti – ločen dokument, ki je na voljo v spletni trgovini in določa pravila za obdelavo osebnih podatkov s strani prodajalca ter uporabo piškotkov;
Podjetnik, ki uveljavlja pravice potrošnika - fizična oseba, ki je stranka, ki sklene prodajno pogodbo neposredno povezano z njeno dejavnostjo, kadar iz vsebine te prodajne pogodbe izhaja, da ni poklicne narave za to osebo, ki izhaja zlasti iz predmeta njene dejavnosti, ki je na voljo na podlagi določb o Centralni registraciji in informacijah o gospodarski dejavnosti, ki uveljavlja pravice potrošnikov po Civilni zakonik in Zakon o pravicah potrošnikov;
Podjetnik - Stranka, ki je podjetnik v smislu čl. 43[1] Civilnega zakonika, ki v svojem imenu opravljajo gospodarsko ali poklicno dejavnost in opravljajo pravne posle, ki so neposredno povezani z njihovo poslovno ali poklicno dejavnostjo, razen podjetnika, ki uveljavlja pravice potrošnika;
Predpisi – ti predpisi;
Uredba – Uredba (EU) 2019/1150 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 20. junija 2019 o spodbujanju pravičnosti in preglednosti za poslovne uporabnike spletnih posredniških storitev,
Prodajalec – Das Company Družba z omejeno odgovornostjo s sedežem v Trzebinia, ul. Przemysłowa 10, 32-540 Trzebinia, vpisana v državni sodni register pri okrožnem sodišču v Krakovu -Śródmieście v Krakovu, 11. gospodarski oddelek državnega sodnega registra pod številko: 0000451571, NIP: 6772373649, REGON: 122795114, osnovni kapital: 4.295.000,00 PLN;
Stranki – stranka in prodajalec skupaj;
Blago – pomeni blago, ki ga prodajalec predstavi na spletni strani trgovine skupaj z opisom, kot tudi izdelek z digitalnimi elementi v smislu Zakona o pravicah potrošnikov.
Trajni medij - pomeni material ali orodje, ki stranki ali prodajalcu omogoča shranjevanje informacij, naslovljenih osebno nanj, na način, ki omogoča dostop do informacij v prihodnosti za določeno časovno obdobje. ustreza namenu, za katerega se informacije uporabljajo, in ki omogoča obnovitev nespremenjenih shranjenih informacij;
Prodajna pogodba/pogodba - pogodba o prodaji blaga na daljavo pod pogoji, določenimi v Pravilniku, sklenjena med prodajalcem in kupcem;
Storitve – storitve, ki jih prodajalec strankam zagotavlja elektronsko v smislu zakona z dne 18. julija 2002 o zagotavljanju elektronskih storitev (Uradni list št. 144, točka 1204, s spremembami).
Zakon o pravicah potrošnikov – Zakon z dne 30. maja 2014 o pravicah potrošnikov (Journal of Laws 2014, št. 827, s spremembami);
Zakon o avtorski in sorodnih pravicah - Zakon z dne 4. februarja 1994 o avtorski in sorodnih pravicah (Uradni list iz leta 1994, št. 24, točka 83, s spremembami);
Zakon o zagotavljanju storitev z elektronskimi sredstvi – Zakon z dne 18. julija 2002 o zagotavljanju storitev z elektronskimi sredstvi (Uradni list št. 144, točka 1204, s spremembami) ;
Garancijski pogoji – ločen dokument, ki je na voljo v spletni trgovini in določa pogoje garancije za blago, ki jo prodajalec odobri strankam,
Pogoji uporabe – ločen dokument, ki je na voljo v spletni trgovini in določa pravila in navodila za uporabo blaga,
Naročilo – izjava volje stranke, ki je neposredno namenjena sklenitvi prodajne pogodbe in navaja njene glavne elemente.
Prodajalec lahko uvede tudi definicije drugih izrazov neposredno v vsebini Pravilnika.
TEHNIČNE ZAHTEVE, PRAVILA UPORABE SPLETNE STRANI, VARNOST
Uporaba spletne trgovine je možna pod pogojem, da kupec izpolnjuje naslednje minimalne tehnične zahteve:
imeti terminalsko napravo (računalnik ali mobilno napravo) z dostopom do interneta;
dostop do aktivne elektronske pošte (e-pošta);
dostop do najnovejše različice spletnega brskalnika (razen če je na spletnem mestu trgovine navedeno drugače);
omogočite piškotke in Javascript v spletnem brskalniku;
s programom za branje datotek PDF.
Poleg tega je za uporabo nekaterih storitev ali funkcij trgovine ali njihovo uporabo v celoti morda treba pravilno konfigurirati napravo in privoliti v dostop do lokacijskih storitev v spletnem brskalniku in/ali napravi, ki jo uporablja Stranka in zagotavljanje dostopa brskalnika do teh storitev v skladu z informacijami, predstavljenimi v Trgovini.
Uporaba storitev, ki so elektronsko na voljo v spletni trgovini, lahko vključuje tveganje za vsakega uporabnika interneta, ki sestoji iz možnosti vnosa zlonamerne programske opreme v strankin IT sistem ali pridobitve in spreminjanja njegovih podatkov s strani nepooblaščenih oseb. Vsaka stranka, da bi se izognila zgoraj omenjenemu tveganja in grožnje bi morali uporabiti ustrezne tehnične ukrepe za zmanjšanje teh tveganj, npr. protivirusne programe ali požarni zid.
Prodajalec v Trgovini uporablja »piškotke«, katerih uporaba je namenjena predvsem zagotavljanju pravilnega delovanja spletnih strani Trgovine ali zagotavljanju Storitev. Pravila uporabe piškotkov in nameni njihove uporabe so določeni v Politiki zasebnosti.
Pri uporabi spletne trgovine je kupec dolžan zlasti:
uporabljati spletno trgovino v skladu z določbami veljavne zakonodaje v Republiki Poljski, določbami Pravilnika, kot tudi s splošnimi načeli uporabe interneta, načeli lepega vedenja in na način, ki ne ogroža osebnih pravic prodajalca, katere koli osebe ali tretje osebe ali drugih pravic in zakonitih interesov prodajalca;
uporabljajte vso vsebino, objavljeno v trgovini, v skladu z določili splošno veljavne zakonodaje, vključno samo za vašo osebno uporabo;
ne zagotavljanje ali prenašanje vsebine, ki je prepovedana z zakonom, kot je vsebina, ki spodbuja nasilje, obrekovanje ali kršitev osebnih pravic in drugih pravic tretjih oseb;
uporabljajte trgovino na način, ki ne ovira njenega delovanja, zlasti z uporabo posebne programske opreme ali naprav.
Prepovedano je kopiranje, razmnoževanje, spreminjanje, razmnoževanje ali razširjanje katerega koli dela spletne trgovine, storitve ali njihovih elementov, vključno zlasti s fotografijami, video materiali, opisi ali drugo vsebino brez predhodnega pisnega soglasja prodajalca. , razen če je to izrecno dovoljeno z veljavno zakonodajo in predpisi. Prodajalec lahko sprejme ukrepe, vključno s sodnimi postopki, za zaščito lastnih interesov in interesov tretjih oseb, vključno z uporabniki spletnih mest trgovine in strankami.
PRODAJA
ODDAJANJE NAROČILA; POGOJI UPORABE BLAGA
Trgovina predstavlja informacije o že pripravljenem blagu, ki med drugim vključuje: njihove opise, tehnične in operativne parametre ter informacije o materialih, konstrukciji in funkcionalnih lastnostih komponent, iz katerih je sestavljeno končno blago s parametri, ki jih navede naročnik, skupaj s cenami tega blaga. Podatki iz prejšnjega stavka in druge vsebine, ki so na voljo v spletni trgovini, razen če je jasno navedeno drugače, ne predstavljajo ponudbe v smislu 2. čl. 66. OZ in le povabilo k sklenitvi prodajne pogodbe v smislu 1. čl. 71 civilnega zakonika.
Blago, ki je na voljo v spletni trgovini, je popolnoma novo, brez fizičnih in pravnih napak. Izjemoma lahko prodajalec v spletni trgovini predstavi tudi blago, ki odstopa od zahtev skladnosti s pogodbo, določenih v 2. čl. 43b razdelek 2. ali 3. člena zakona. Pri blagu iz prejšnjega stavka prodajalec obvesti kupca o stanju le-tega pri opisu blaga - to blago je možno kupiti po znižani ceni. Pri oddaji naročila za blago, ki odstopa od zahtev glede skladnosti s pogodbo, določenih v tem razdelku, stranka, ki je potrošnik, izrecno in ločeno sprejema pomanjkanje posebne lastnosti blaga.
Vse blago je bilo zakonito uvedeno na poljski trg.
Pogoj za oddajo naročila v spletni trgovini je, da ima kupec aktiven e-poštni račun.
Stranka lahko odda naročilo:
neposredno v spletni trgovini z uporabo njene infrastrukture (naročilnica);
po e-pošti;
osebno, v pisarni prodajalca.
Za oddajo naročila z obrazcem za naročilo - kupec sledi sporočilom, prikazanim v trgovini, zaključi naročilo s potrditvenim gumbom z obveznostjo plačila ali drugim enakovrednim.
Naročilo, ki ga kupec odda v Spletni trgovini - preko Naročilnice, kupec odda Prodajalcu v elektronski obliki. Naročilo predstavlja ponudbo za sklenitev prodajne pogodbe za blago, navedeno v naročilu.
Ponudba kupca, oddana v elektronski obliki, zavezuje kupca, če prodajalec na elektronski naslov, ki ga je navedel kupec, pošlje potrdilo o sprejemu naročila, ki predstavlja izjavo prodajalca o sprejemu ponudbe kupca. Po prejemu s strani stranke je sklenjena prodajna pogodba.
Po oddaji naročila se na navedeni e-poštni naslov pošlje sporočilo z informacijami o naslednjih fazah izpolnitve naročila.
Po sklenitvi kupoprodajne pogodbe prodajalec kupcu, ki je potrošnik in podjetnik, ki uveljavlja pravice potrošnika, potrdi njene pogoje poslovanja, ki jih pošlje na trajnem mediju na e-naslov kupca ali v pisni obliki. na naslov, ki ga navede stranka - po njeni izbiri.
Prodajalec omogoča tudi možnost oddaje naročil v spletni trgovini preko elektronske pošte (e-mail). Ob upoštevanju ločenih določb spodaj se preostale določbe teh predpisov uporabljajo za naročila iz prejšnjega stavka.
Oddaja naročila v spletni trgovini po elektronski pošti je možna v rokih, navedenih na spletni strani spletne trgovine.
Za oddajo naročila po e-pošti se kupec obrne na prodajalca na e-naslov, naveden v točki. I pismo b. Predpisi in morajo vsebovati:
vaši podatki, ki jih prodajalec potrebuje za izvedbo naročila, zlasti: ime in priimek/naziv podjetja, obrazec/naslov za dostavo, e-poštni naslov in telefonska številka;
ime blaga ali sestavnih delov in parametrov blaga od tistih, ki so predstavljeni na spletnem mestu trgovine;
število blaga;
izbrana oblika dostave – med tistimi, ki so na voljo v trgovini;
izbrano plačilno sredstvo – med tistimi, ki so na voljo v trgovini.
Informacije o skupni vrednosti naročila iz točke zgoraj, posreduje Prodajalec po zaključku celotnega Naročila s poslanim elektronskim sporočilom (e-pošta). Prodajalec tudi obvešča, da sklenitev kupoprodajne pogodbe s strani kupca pomeni obveznost plačila naročenega blaga. V tem trenutku je prodajna pogodba sklenjena.
V primeru kupca, ki je potrošnik, in kupca, ki je podjetnik, ki uveljavlja pravice potrošnika, prodajalec vsakič po oddaji naročila po elektronski pošti pošlje kupcu potrditev pogojev oz. oddano naročilo.
Za sklenitev Kupoprodajne pogodbe Stranka iz točke. zgoraj (kot odgovor na potrditev pogojev naročila, ki jo je poslal prodajalec) mora poslati elektronsko sporočilo (e-pošto) na e-poštni naslov prodajalca, v katerem:
sprejema vsebino oddanega naročila in soglaša z njegovo izvedbo ter
sprejema vsebino Pravilnika in potrjuje, da je prebral navodila za odstop od prodajne pogodbe.
Prodajna pogodba je sklenjena v poljskem ali angleškem jeziku, vsebina pa je skladna s Pravilnikom.
V primeru strank, ki so podjetniki, lahko prodajalec navede ločena pravila za oddajo in izvedbo naročil.
Blago, ki ga ponuja prodajalec, je predmet pravil in navodil za uporabo, vsebovanih v ločenem dokumentu Pogoji uporabe, objavljenem na spletnem mestu trgovine.
CENE IN NAČINI PLAČILA
Cene blaga v trgovini so podane v poljskih zlotih.
Cene, predstavljene v trgovini, vključujejo vse komponente, vključno z DDV, carino in drugimi dajatvami.
V zvezi s strankami podjetniki lahko prodajalec uporablja neto cene. V takem primeru mora podjetnik k neto ceni vsakič prišteti davek na blago in storitve (DDV) po veljavni stopnji.
Cene blaga, predstavljenega v trgovini, ne vključujejo stroškov dostave blaga, ki se zaračunajo stranki v skladu s temi predpisi.
Stranka lahko izbere naslednje načine plačila:
elektronsko plačevanje z uporabo infrastrukture zunanjih plačilnih operaterjev (po informacijah v Trgovini). Če je ta oblika plačila izbrana, se izvršitev naročila začne po tem, ko kupcu pošlje potrdilo o sprejemu naročila in ko prodajalec iz sistema poravnalnega posrednika pridobi informacijo o plačilu s strani kupca. Vendar pa je blago odposlano stranki po zaključku naročila;
bančno nakazilo na TRR prodajalca. V kolikor je izbrana ta oblika plačila, se bo izvedba naročila začela po pošiljanju potrdila o sprejemu naročila kupcu in po nakazilu sredstev na TRR prodajalca. Vendar pa je blago odposlano stranki po zaključku naročila. V primeru tega načina plačila lahko prodajalec kupcu pred izvedbo plačila posreduje ustrezen dokument v zvezi s poravnavo, vključno s predračunom ali avansnim računom – v skladu s podatki v trgovini;
plačilo po povzetju (plačilo dobavitelju ob dostavi). Če je izbrana ta oblika plačila, se bo izvedba naročila in njegova odprema začela, ko bo prodajalec kupcu poslal potrdilo o sprejemu naročila in njegovem zaključku;
plačilo z gotovino ali kartično plačilo ob osebnem prevzemu (plačilo na osebnem prevzemnem mestu prodajalca). Če je izbran ta način plačila, bo naročilo obdelano po tem, ko bo kupcu poslano potrdilo o sprejemu naročila, blago pa bo dostavljeno na prodajalčev osebni prevzemni točki v času, o katerem se dogovorita stranki;
Načini plačila, ki so na voljo stranki, so lahko odvisni od oblike dostave blaga, ki jo izbere stranka, o čemer bo prodajalec obvestil trgovino
Prodajalec kupcu zagotovi dokazilo o nakupu naročenega blaga v papirni obliki skupaj z dostavo blaga ali v elektronski obliki - na e-poštni naslov, ki ga je kupec navedel ob oddaji naročila. V primeru kupcev, ki imajo račun v spletni trgovini, lahko prodajalec naloži tudi dokazilo o nakupu v račun kupca. Kupec se strinja, da se mu predloži dokazilo o nakupu v elektronski obliki.
Prodajalec na spletni strani trgovine obvesti kupca o datumu plačila naročila.
Če kupec ne plača pravočasno, lahko prodajalec od kupca zahteva plačilo, pri čemer določi dodatni rok za takšno plačilo in o tem obvesti kupca na trajnem mediju. Podatek o dodatnem plačilnem roku vsebuje tudi podatek, da bo po neveljavnem izteku tega roka prodajalec odstopil od prodajne pogodbe. V primeru neuspešnega izteka drugega plačilnega roka bo prodajalec kupcu poslal izjavo o odstopu od pogodbe na trajnem nosilcu podatkov v skladu s 2. čl. 491 civilnega zakonika. Odstop od pogodbe je enak preklicu in neizvršitvi naročila.
Za cene Blaga, podane v Trgovini, ki jih Prodajalec razglasi za znižane, Prodajalec zagotovi prejšnjo, najnižjo ceno Blaga, uporabljeno v zadnjih 30 dneh pred znižanjem cene Blaga. je bil uporabljen.
NAROČITE DOSTAVO
Dostava blaga ni teritorialno omejena. Odvisno od kraja dostave so lahko na voljo različni obrazci in stroški dostave – kot je navedeno v spletni trgovini.
Dostava se izvede v obliki, ki jo izbere stranka, in na naslov, ki ga stranka navede ob oddaji naročila.
Prodajalec kupcu omogoča izbiro naslednjih načinov dostave naročenega blaga:
kurirska dostava;
osebni prevzem na prevzemnem mestu prodajalca (ki ga navede prodajalec) - po predhodnem dogovoru o datumu, kraju in pravilih s prodajalcem. V primeru te oblike dostave je kupec naprošen, da pred oddajo naročila kontaktira prodajalca.
Podatki o številu delovnih dni, potrebnih za dokončanje naročila in njegovo dostavo, ter znesek stroškov dostave za blago so predstavljeni trgovini
Razen če trgovina jasno navede drugače, se čas dostave in obdelave naročila šteje v delovnih dneh v skladu z načeli, določenimi v teh predpisih.
Če je za blago, ki ga zajema naročilo, določeno drugačno obdobje izvajanja, velja najdaljše obdobje za celotno naročilo.
Prodajalec lahko (občasno ali začasno) uvede ločena pravila ali oblike dostave, vključno z na primer določitvijo vrednosti naročila, za katero so lahko izbrane ali vse oblike dostave brezplačne za Stranke in njihova pravila. Takšni podatki so predstavljeni na spletni strani spletne trgovine.
STORITVE
STORITVE - SPLOŠNE DOLOČBE, RAZPOLOŽLJIVE STORITVE
Prodajalec omogoča kupcu uporabo brezplačnih storitev preko spletne trgovine, ki jih prodajalec zagotavlja 24 ur na dan, 7 dni v tednu.
Glavna storitev in funkcionalnost v spletni trgovini je možnost oddaje naročil z uporabo interaktivnega obrazca za naročilo, ki je na voljo v trgovini. Storitev zagotavljanja interaktivnega obrazca za naročilo, ki je na voljo v Trgovini, je zagotovljena za določeno časovno obdobje - dokler kupec ne pošlje naročila s tem obrazcem (uporabi obrazec).
Stranka trgovine lahko brska in išče vsebino, ki je na voljo na spletni strani trgovine. Takšna vsebina ne predstavlja ponudbe v smislu določb civilnega zakonika, razen če je jasno navedeno drugače.
Storitev brskanja in iskanja vsebine je stranki zagotovljena za določeno časovno obdobje – dokler stranka ne zapre spletnega mesta trgovine.
Stranka ima možnost ustvariti in vzdrževati račun v spletni trgovini.
Račun vsebuje podatke, ki jih je posredovala stranka. Vsebuje lahko tudi druge podatke, vključno z zgodovino nakupov stranke ali statusom naročila.
Storitev vzdrževanja računa v spletni trgovini je na voljo po registraciji. Registracija poteka tako, da izpolnite in sprejmete obrazec za ustvarjanje računa, ki je na voljo v spletni trgovini.
Pogodba o zagotavljanju storitve, ki vključuje vzdrževanje računa, je sklenjena za nedoločen čas in preneha, ko stranka pošlje zahtevo za izbris računa.
Z uporabo Ustvarjalnika izdelkov ima kupec možnost, da samostojno ustvari končno Blago, ki ga zanima, tako da izbere dimenzije, material in druge elemente, ki so na voljo v Trgovini, kot je predstavljeno v vsebini Ustvarjalnika izdelkov.
Ustvarjalec izdelka je orodje, ki je na voljo stranki, da lahko ustvari končni izdelek, ki ima določeno ceno in je lahko predmet naročila.
Storitev dajanja Product Creatorja na voljo stranki je na voljo strankam, ki odprejo Product Creator z uporabo internetnega naslova, ki je na voljo v določenem delu trgovine.
Pogodba o zagotavljanju storitve, ki vključuje zagotavljanje Goods Creator, je sklenjena za določen čas in preneha veljati, ko stranka zapre spletno mesto trgovine Goods Creator.
Prodajalec strankam prav tako omogoča registracijo ali prijavo v spletno trgovino z uporabo računa takšne stranke prek zunanjih spletnih mest družbenih omrežij, kot sta Facebook, Google. Kupec, ki se registrira ali prijavi v račun v spletni trgovini z računom na zunanjem portalu, zagotovi določene podatke iz računa na tem zunanjem portalu v spletni trgovini.
Kupec je dolžan v spletno trgovino, tudi v obrazec za registracijo računa, vnašati samo aktualne, dosledne in nezavajajoče podatke ter o morebitnih spremembah podatkov, ki jih posreduje prodajalcu, nemudoma obvestiti ali te podatke spremeniti. sami z uporabo funkcij, ki so na voljo v računu.
Za pravilno dokončanje postopka ustvarjanja računa bo stranka morda pozvana, da dodatno aktivira račun, vključno z uporabo e-pošte ali sporočil SMS, v skladu z informacijami, prikazanimi v trgovini.
Ista stranka ne more imeti več kot enega računa, dodeljenega enemu e-poštnemu naslovu.
Stranka lahko prejme komercialne in podobne informacije od prodajalca v obliki sporočil, poslanih na e-poštni naslov ali telefonsko številko, ki jo je stranka posredovala – v obliki SMS sporočil – po lastni presoji (Storitev glasila) . Če je izbrana možnost SMS Newsletter - se sporočila pošiljajo preko telekomunikacijskih naprav, ki podpirajo sprejem SMS sporočil, na telefonsko številko, ki jo posreduje naročnik.
Stranka lahko kadar koli prekliče soglasje za pošiljanje komercialnih informacij.
Prijava na glasilo je prostovoljna.
Za naročanje na glasilo morate vnesti veljaven e-poštni naslov ali telefonsko številko ali aktivirati ustrezno polje v spletni trgovini.
Pogodba o zagotavljanju storitve glasila je sklenjena za nedoločen čas in preneha, ko stranka pošlje zahtevo za izbris svojega e-poštnega naslova ali telefonske številke iz naročnine na glasila ali odjavo prek povezave v vsebino sporočila, poslanega kot del storitvenega glasila.
Vsebina, poslana kot del glasila, ne predstavlja ponudbe v smislu čl. 66 civilnega zakonika.
Stranka ima možnost pošiljanja sporočil prodajalcu preko kontaktnega obrazca, ki je na voljo na spletni strani spletne trgovine. Pogodba o opravljanju storitve zagotavljanja interaktivnega obrazca, ki strankam omogoča stik s prodajalcem, je sklenjena za določen čas in preneha veljati, ko stranka preko obrazca pošlje sporočilo. Kontaktni obrazec ni sredstvo spletne komunikacije v smislu čl. 12 razdelek 1 točka 3a Zakona o pravicah potrošnikov.
Stranka lahko kontaktira prodajalca tudi preko interaktivnega klepeta, ki je na voljo v spletni trgovini. Storitev klepeta je kupcu zagotovljena za določeno časovno obdobje – dokler se pogovor s tem orodjem ne zaključi ali pa kupec ne zapre spletne strani spletne trgovine.
Stranka ima možnost, da na ravni svojega računa v spletni trgovini objavi individualne in subjektivne izjave (mnenja) v zvezi z blagom, potekom transakcije ali obravnavo naročila. Z dodajanjem izjav stranka izjavlja, da ima vse pravice do te vsebine, zlasti avtorske.
Pogodba o opravljanju storitve objavljanja mnenj s strani Kupca v spletni trgovini se sklene za določen čas - čas dodajanja in predstavitve mnenja. Izjave morajo biti sestavljene na pregleden in razumljiv način. Vsebina izjave ne sme kršiti veljavnih zakonskih določil, vključno s pravicami tretjih oseb – zlasti ne sme biti obrekljiva, kršiti osebnostnih pravic ali predstavljati dejanje nelojalne konkurence.
Objavljeni izpiski se distribuirajo na spletnih mestih spletne trgovine. Kupec se z objavo izjave strinja z brezplačno uporabo te izjave in njeno objavo s strani prodajalca (licenca), vključno predvsem z njenim zapisom v pomnilnik računalnika, javnim predvajanjem, reprodukcijo in distribucijo na način, da je dostopna vsem. , vključno zlasti z uporabo interneta, kot tudi pripravo študij del v smislu Zakona o avtorski in sorodnih pravicah.
Licenca iz prejšnjega pododdelka daje prodajalcu pravico do podlicenciranja in ni ozemeljsko omejena.
Določila zgornjega pododdelka se ustrezno uporabljajo za drugo vsebino, ki jo stranka objavi v spletni trgovini, zlasti v okviru računa v trgovini.
V trgovini je lahko določena vsebina predstavljena tudi kot del tematskega spletnega dnevnika glede na vrsto blaga, ki je na voljo v trgovini. Vsebine, predstavljene v sklopu tematskega bloga, so ljubiteljske in splošne narave, zgolj tematske, a tudi ilustrativne narave. Predstavljeni so po kriterijih, ki jih subjektivno izbere prodajalec. Ne bi jih smeli obravnavati kot kakršno koli ponudbo, nasvet ali priporočilo.
Prodajalec ima pravico organizirati občasna tekmovanja in promocije, katerih pogoji bodo vsakič objavljeni na spletni strani trgovine. Promocij v spletni trgovini ni mogoče združevati, razen če pravila posamezne promocije določajo drugače.
PRENEHANJE STORITEV IN NJIHOVA ZAUSTAVITEV
V zvezi s stranko, ki je podjetnik, ima prodajalec pravico začasno ustaviti izvajanje storitev, vključno zlasti z vodenjem računa, kot tudi prekiniti pogodbo o opravljanju storitve, vključno s storitvijo vzdrževanja računa in drugimi storitvami, ki so na voljo v spletni trgovini, s takojšnjim učinkom in brez navedbe razlogov, s pošiljanjem ustrezne izjave na e-poštni naslov, zlasti v primeru dvomov o pravilnosti ali popolnosti podatke, ki jih zagotovi taka stranka, kot tudi v primeru:
takšna stranka krši predpise, določbe veljavne zakonodaje ali načela dobrega vedenja;
kadar dejanja ali opustitve stranke negativno vplivajo na dobro ime prodajalca ali drugače škodijo prodajalcu.
Prodajalec ima pravico začasno ustaviti izvajanje storitev ali odpovedati pogodbo o izvajanju storitev, ki so na voljo v spletni trgovini, tudi v razmerju do kupcev, ki niso podjetniki, v primerih iz točke. 1. člena po neuspešni zahtevi za prenehanje kršitev in določitvi roka za prenehanje kršitev.
Prodajalec lahko z 1-mesečnim odpovednim rokom tudi odpove pogodbo o opravljanju storitev, vključno s storitvijo vodenja računa v spletni trgovini, v naslednjih primerih:
v primeru sprememb v obsegu storitev, ponujenih v spletni trgovini, zlasti tistih, ki so posledica organizacijskih, tehnoloških ali tehničnih razlogov, vključno s spremembami tehničnih zahtev, potrebnih za uporabo Spletne trgovine ali posameznih storitev, kot tudi spremembe, ki vključujejo prenehanje delovanja trgovine, zagotavljanja dane storitve, njeno spremembo ali uvedbo novih storitev ali funkcionalnosti, kot tudi potrebo po izboljšavi storitev, funkcionalnosti oz. delovanje spletne trgovine, preprečevanje zlorab in potrebe iz varnostnih razlogov;
v primeru sprememb določb splošno veljavne zakonodaje in njihove razlage/razlage;
v primeru odločitve, sodbe ali drugega podobnega akta, ki ga izdajo sodišča, organi ali druge vrste institucij, ki vpliva na zagotavljanje ponujenih storitev ali na pravice in obveznosti pogodbenih strank, kot tudi nalaganje posebnih obveznosti s strani takih sodišč, uradov ali drugih vrst institucij;
če račun dane stranke ostane nedejaven najmanj 3 leta.
Klic, omenjen v točki 2 zgoraj, kot tudi informacije o prekinitvi zagotavljanja storitev ali njihovi ukinitvi, se lahko stranki pošljejo elektronsko, vključno s sporočili v Trgovini.
UMIK, PRITOŽBE, IZVENSODNE METODE ZAKLJUČEVANJA SPOROV IN ZAHTEVKOV
ODSTOP OD PRODAJNE POGODBE
Potrošnik, ki je sklenil kupoprodajno pogodbo, lahko v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov od nje odstopi brez navedbe razloga v 14 dneh. V izogib dvomu, Potrošnik za namene določil tega razdelka v zvezi s pravico potrošnika do odstopa od pogodbe pomeni tudi podjetnike, ki uveljavljajo pravice potrošnika.
Obdobje za odstop od prodajne pogodbe začne teči od trenutka, ko potrošnik prevzame blago. Potrošnik lahko odstopi od kupoprodajne pogodbe tako, da prodajalcu predloži odstopno izjavo. Izjavo lahko oddate samostojno ali na obrazcu, katerega predlogo je prodajalec objavil na spletni strani trgovine na: Obrazec za odstop od pogodbe. Za izpolnitev roka je dovolj, da izjavo pošljete pred njegovim iztekom. Prodajalec potrošniku nemudoma potrdi prejem oddanega obrazca preko spletne strani.
Če odstopite od prodajne pogodbe, se šteje za nično in neveljavno.
Če je potrošnik oddal izjavo o odstopu od prodajne pogodbe, preden je prodajalec sprejel njegovo ponudbo, ponudba preneha biti zavezujoča
Prodajalec je dolžan nemudoma, najkasneje v 14 dneh od dneva prejema izjave potrošnika o odstopu od kupoprodajne pogodbe, povrniti vsa opravljena plačila, vključno s stroški dostave oz. blago potrošniku. Prodajalec lahko zadrži vračilo plačil, ki jih je prejel od potrošnika, dokler ne prejme blaga nazaj ali dokler potrošnik ne predloži dokazila o vračilu blaga, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej, razen če je prodajalec ponudil, da bo blago prevzel od potrošnika sam.
Če je potrošnik, ki uveljavlja pravico do odstopa, izbral način dostave blaga, ki ni najcenejši standardni način dostave, ki ga ponuja prodajalec, prodajalec ni dolžan povrniti dodatnih stroškov, ki so nastali zaradi Potrošnik.
Potrošnik je dolžan blago vrniti prodajalcu takoj, najkasneje pa v 14 dneh od dneva, ko je odstopil od kupoprodajne pogodbe, razen če je prodajalec ponudil prevzem blaga pri Potrošnik sam. Za izpolnitev roka je dovolj, da blago vrnete na naslov prodajalca pred iztekom roka. Vrnjeno blago je treba dostaviti na naslednji naslov prodajalca: Das Company sp z o., 32-540 Trzebinia
V primeru odstopa od prodajne pogodbe nosi potrošnik le neposredne stroške vračila blaga.
Če blaga zaradi njegove narave ni mogoče vrniti po navadni pošti, prodajalec obvesti potrošnika o stroških vračila blaga na spletni strani trgovine
Potrošnik je odgovoren za zmanjšanje vrednosti blaga, ki je posledica njegove uporabe na način, ki presega tisto, kar je potrebno za ugotavljanje narave, lastnosti in delovanja blaga.
Prodajalec vrne plačilo z enakim načinom plačila, kot ga je uporabil potrošnik, razen če se je potrošnik izrecno strinjal z drugačnim načinom vračila, ki zanj/njo ne povzroča nobenih stroškov
ODGOVORNOST PRODAJALCA ZA SKLADNOST BLAGA S PRODAJNO POGODBO, GARANCIJA
Prodajalec se zavezuje, da bo dobavil blago v skladu z vsebino kupoprodajne pogodbe, z upoštevanjem izjeme iz točke. IV točka 2 Pravilnika.
Prodajalec odgovarja kupcu, ki je potrošnik ali podjetnik, ki uveljavlja pravice potrošnika, za neskladnost blaga s pogodbo pod pogoji, določenimi v Zakonu o pravicah potrošnikov.
Če blago ni v skladu s prodajno pogodbo, je potrošnik ali podjetnik, ki uveljavlja pravice potrošnika, upravičen do pravic, določenih v Zakonu o pravicah potrošnikov.
Potrošnik ali podjetnik, ki uveljavlja pravice potrošnika, v primeru uveljavljanja svojih pravic zaradi neskladnosti blaga s pogodbo, da blago, ki je predmet popravila ali zamenjave, na voljo prodajalec. Prevzem blaga poteka na stroške prodajalca. V primeru odstopa od kupoprodajne pogodbe mora potrošnik ali podjetnik, ki uveljavlja pravice potrošnika, blago na njegove stroške nemudoma vrniti prodajalcu.
V primeru prodajnih pogodb, sklenjenih s podjetniki, je prodajalčeva odgovornost iz naslova garancije za napake na blagu izključena v skladu s čl. 558 § 1 KZ
Prodajalec ne odgovarja za neskladnost blaga s pogodbo, če je bil potrošnik najkasneje ob sklenitvi pogodbe jasno obveščen, da določena lastnost blaga odstopa od iz zahtev skladnosti s pogodbo, določenih v čl. 43b razdelek 2. ali 3. Zakona o pravicah potrošnikov in je izrecno in ločeno priznal pomanjkanje posebne lastnosti blaga. To določilo velja ustrezno za garancijo, navedeno v točki. X podtočka 10 Pravilnika.
Pritožbe, ki so posledica kršitve strankinih pravic, zagotovljenih z zakonom ali temi predpisi, je treba poslati na:
na naslov : Das Company sp. z o., ul. Przemysłowa 10, 32-540 Trzebinia ,
ali po elektronski pošti na naslednji elektronski naslov: biuro@dascompany.com ,
po telefonu: +48 32 50 65 880,
ali preko obrazca, ki je na voljo v spletni trgovini na: https://pritozbe.dascompany.si/ .
Za obravnavo pritožbe mora stranka poslati ali dostaviti reklamirano blago, če je mogoče, in mu priložiti dokazilo o nakupu. Blago mora biti dostavljeno ali poslano na naslov, naveden v točki. 7 lit. in več.
Prodajalec bo v roku 14 dni od prejema zahtevka z reklamacijo odgovoril na reklamacijo blaga ali reklamacijo v zvezi z izvajanjem kupoprodajne pogodbe, ki jo bo vložil Potrošnik oz. podjetnik, ki uveljavlja pravice potrošnikov.
Izdelki, ki jih prodajalec ponuja v spletni trgovini, imajo garancijo prodajalca. Podrobne določbe v zvezi z garancijo prodajalca najdete v garancijskih pogojih, ki so na voljo na spletni strani trgovine.
Pripravljeno blago, ponujeno v spletni trgovini, ima lahko garancijo tretje osebe. Če ima določeno blago garancijo iz prejšnjega stavka, so podatki o obstoju in vsebini garancije ter obdobju, za katerega je bila dana, vedno pisno priloženi blagu ob dostavi stranki ter na Spletna stran spletne trgovine.
REKLAMACIJE ZA STORITVE
Stranka lahko vloži pritožbe prodajalcu v zvezi z delovanjem trgovine in uporabo njenih storitev ali funkcij
Pritožbe lahko oddate:
na naslov: Das Company sp. z o., ul. Przemysłowa 10, 32-540 Trzebinia ,
ali po elektronski pošti na naslednji elektronski naslov: biuro@dascompany.com ,
po telefonu: +48 32 50 65 880,
ali preko kontaktnega obrazca, ki je na voljo v spletni trgovini.
Stranka mora v reklamaciji navesti ime in priimek, naslov za korespondenco, vrsto in opis težave.
V primeru morebitnih pomanjkljivosti v reklamaciji bo prodajalec zahteval od kupca, da jo v navedenem roku dopolni v potrebnem obsegu.
IZVENSODNE METODE OBRAVNAVANJA PRITOŽB IN ZAHTEVKOV
Stranka, ki je potrošnik, ima možnost uporabe izvensodnih metod obravnavanja pritožb in uveljavljanja zahtevkov.
Potrošnik, vključno z:
je upravičen za reševanje spora iz sklenjene prodajne pogodbe ali storitvene pogodbe pri Stalni potrošniški arbitraži, ki deluje pri Trgovinski inšpekciji;
je upravičen zahtevati od deželnega inšpektorja gospodarske inšpekcije uvedbo postopka mediacije v zvezi s sporazumno rešitvijo spora med Stranko in Prodajalcem
lahko pridobi brezplačno pomoč pri reševanju spora med kupcem in prodajalcem, tudi z brezplačno pomočjo okrožnega (občinskega) varuha potrošnikov ali družbene organizacije, katere zakonsko določene naloge so tudi varstvo potrošnikov. (vključno z: zvezo potrošnikov, Poljsko zvezo potrošnikov).
Podrobne informacije o možnostih Potrošnikov izvensodnega obravnavanja pritožb in uveljavljanja zahtevkov ter o pravilih dostopa do teh postopkov dobite pri okrožnih (občinskih) varuhih potrošnikov. , družbene organizacije, katerih statutarne naloge vključujejo varstvo potrošnikov, in deželni inšpektorati, trgovinska inšpekcija in urad za varstvo konkurence in potrošnikov – tudi na svojih spletnih straneh.
Potrošnik lahko odda svojo pritožbo tudi prek spletne platforme EU ODR, ki je na voljo na: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
VARSTVO OSEBNIH PODATKOV
Osebne podatke kupcev zbira in obdeluje prodajalec v skladu z veljavno zakonodajo, vključno z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 o varstvu naravnih osebe v zvezi z obdelavo osebnih podatkov in prostim pretokom takih podatkov ter o razveljavitvi Direktive 95/46/ES (Splošna uredba o varstvu podatkov) in v skladu s Politiko zasebnosti trgovine
LOČENE DOLOČBE GLEDE PODJETNIKOV
Če je stranka podjetnik, v skladu z ločenimi določbami teh predpisov veljajo naslednji pridržki za naročila in storitve, ki jih odda:
Prodajalec ni odgovoren za nobeno škodo, ki bi nastala zaradi nepravilnih ali nepopolnih podatkov, ki jih je podjetnik posredoval ob oddaji naročila ali drugje v trgovini, ali povzročena zaradi napačnih kontaktnih podatkov ali naslova za prevzem.
Predvideva se, da je oseba, ki prevzema blago v imenu stranke, ki je podjetnik, oseba, ki jo ta pooblasti za sprejem pošiljke in podpis dokumenta o dostavi v njenem imenu ter za izvedbo druge povezane dejavnosti.
Prodajalec ne odgovarja zlasti v primeru skladiščenja, transporta ali uporabe blaga, ki ni v skladu s podatki v opisu blaga, nalepkah blaga ali navodilih prodajalca.
Odgovornost prodajalca za izgubljeni dobiček do podjetnika je izključena.
Podjetnik ni upravičen do nikakršnih zahtevkov do prodajalca zaradi zahtevkov tretjih oseb, ki izhajajo iz uporabe blaga
Podjetnik se zavezuje, da ne bo uporabljal blagovnih znamk, blagovnih znamk ali drugih simbolov, ki individualizirajo prodajalca, brez predhodnega soglasja prodajalca.
Odgovornost prodajalca do podjetnika je omejena na vrednost zadnjega naročila.
KONČNE DOLOČBE
Ti predpisi so stalno na voljo na spletnem mestu trgovine na način, da omogoča pridobivanje, reprodukcijo in snemanje njene vsebine s tiskanjem ali shranjevanjem na medij kadarkoli med brskanjem po vsebini spletne trgovine.
Razen če ni drugače navedeno na spletnem mestu trgovine, vse pravice do spletne trgovine , vključno z ekonomskimi avtorskimi pravicami, pravicami intelektualne lastnine za njegovo ime, internetno domeno, spletno mesto, kot tudi za drugo vsebino, zlasti obrazce, logotipe, pa tudi fotografije, video materiale, opise blaga, pripadajo prodajalcu in njihova uporaba je dovoljena le na način, ki je določen in skladen s predpisi in določbami splošno veljavne zakonodaje.
Reševanje morebitnih sporov med prodajalcem in stranko, ki ni podjetnika, se predloži pristojnim sodiščem v skladu z določbami ustreznih določb zakonika o pravdnem postopku. Za reševanje morebitnih sporov med prodajalcem in stranko, ki je podjetnik, je pristojno sodišče, ki je pristojno po sedežu prodajalca.
V zadevah, ki niso urejene s tem pravilnikom, se uporabljajo določbe civilnega zakonika. , se uporabljajo določbe zakona o zagotavljanju storitev z elektronskimi sredstvi, določbe zakona o pravicah potrošnikov in druge ustrezne določbe poljske zakonodaje.
Prodajalec lahko spremeni Pravilnik v naslednjih primerih:
spremembe določb splošno veljavne zakonodaje ali njihova razlaga/razlaga, ki vpliva na določbe pravilnika ali pravice in obveznosti pogodbenic;
izdaja odločbe, sodbe ali drugega podobnega akta s strani sodišč, organov ali druge vrste institucij, ki vplivajo na določbe uredb ali pravice in obveznosti pogodbenic, kot tudi nalaganje posebnih obveznosti s strani takih sodišč, uradov ali drugih vrst institucij;
v primeru sprememb obsega storitev, predpostavk in funkcionalnosti zagotovljena v spletni trgovini ali organizaciji vodenja trgovine ali prodaje; zlasti tiste, ki nastanejo zaradi organizacijskih, tehnoloških ali tehničnih razlogov, tudi v primeru sprememb tehničnih zahtev, potrebnih za uporabo spletne trgovine ali posameznih storitev ali poslovnih predpostavk, kot tudi sprememb, ki so sestavljene iz prenehanja zagotavljanja določene storitve. , obrazca ali prodajnih pravil, njihove spremembe ali tudi uvedbe novih storitev, funkcionalnosti ali organizacije trgovine ali prodaje;
potreba po izboljšanju storitev, funkcionalnosti ali delovanja spletne trgovine , prepreči zlorabo ali nujnost zaradi varnostnih razlogov;
potreba po uredniških spremembah, vključno s potrebo po odstranitvi dvoumnosti ali razlage dvomi glede vsebine pravilnika.
Vsaka stranka bo obveščena o vseh spremembah teh predpisov prek informacij na spletna stran trgovine, ki vsebuje povzetek sprememb in datum njihovega začetka veljavnosti. Stranke, ki imajo račun, so lahko o spremembah dodatno obveščene skupaj z njihovim povzetkom na elektronski naslov, ki so ga posredovale. Datum uveljavitve sprememb ne bo krajši od 14 dni od dneva njihove objave. Če se kupec, ki ima uporabniški račun, ne strinja z novo vsebino Pravilnika, je dolžan o tem obvestiti Prodajalca v roku 14 dni od dneva, ko je bil obveščen o spremembi Pravilnika. Obvestilo prodajalca o nesprejemanju nove vsebine predpisov povzroči prekinitev pogodbe o računu.
Spremembe predpisov za stranke, ki so podjetniki, se lahko uvedejo v obdobjih krajši od tistih, navedenih v točki 6 zgoraj.
Prodajalec lahko na spletnem mestu trgovine objavi oglasno vsebino v zvezi s ponujenimi storitvami , kot so blago in storitve tretjih oseb, v oblikah, ki se uporabljajo na internetu. Uporaba takšnih ponudb ali storitev ni del trgovine, njihova pravila pa določajo ustrezne tretje osebe.
Če je katera koli določba teh predpisov popolna ali postane delni deli ne veljajo (npr. zaradi sprememb zakonskih določb), to ne vpliva na učinkovitost preostalih določb.
Če so ti predpisi na voljo v dvojezični ali večjezični različici, potem v v primeru jezikovnih neskladij je zavezujoča le različica pravilnika v poljskem jeziku.
Veljavne podrobnosti o skladnosti, povezane s tem izdelkom
Ime proizvajalca:
DAS COMPANY sp. z o.o.
Država:
Poljska
Naslov:
Przemysłowa 10, 32-540 Trzebinia
E-pošta:
info@dascompany.si
Odgovorna oseba je gospodarski subjekt s sedežem v EU, ki je odgovoren za določene obveznosti skladnosti izdelkov.
Lucyna Natkaniec:
Przemysłowa 10
32-540 Trzebinia
lucyna.natkaniec@dascompany.com